Inside the Tornado: Marketing Strategies from Silicon Valley’s

Jedna z nejúspěšnějších knih o celkovém chování trhu, situacích v podnikání a těch správných rozhodnutích. Ačkoliv se kniha v několika pasážích opakuje, přináší několik obecných zásad, kterých by se měl každý podnikatel držet. Byznysová strategie totiž není věcí, kterou naplánujete na několik let dopředu a už si ji nebudete všímat. Strategie se díky chování trhu může změnit behem měsíce tak, že půjde přesně proti původnímu směřování.

Ačkoliv byla kniha napsána v roce 1995, tak i dnes po 25 letech má stále co říct. A to nejen začínajícím podnikatelům, ale také zkušeným managerům, kteří mají na růst firmy vliv.

0.00
4

Čtivost

4.0/5

Inspirace

4.3/5

Délka

3.5/5

Motivace

4.3/5

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *