Data-Driven Marketing

Tuto knihu doporučují:

Chcete snadněji porozumět proč je společnost Amazon tak úspěšná? Data-Driven Marketing nabízí vhled do „sešněrovaných“ budgetů, nutnosti správně se rozhodnout a proč je důležité postavit marketing na výkonnosti, zvlášť v těžké době.

Pokud Vaše firma dělá marketing „dle pocitu“ a pouze zkouší kterým směrem se vydat, ačkoliv by měřila jakoukoliv metriku, tato kniha Vám může pomoci. Pokud však víte, proč a jak se rozhodujete, máte ucelenou strategii a víte, proč aktuálně máte vyšší budget alokován na brandové kampaně, pak knihu s největší pravděpodobností nepotřebujete. Ostatně kniha byla napsána v roce 2011.

3.7

Čtivost

4.0/5

Inspirace

3.3/5

Délka

3.5/5

Motivace

4.0/5

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *