První odborná publikace na téma outdoorová reklama v českém prostředí. Autor se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se mu shromáždit všechny relevantní informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také vazby na estetické a etické aspekty a legislativní problémy. Publikace je doplněna mnoha konkrétními příklady a příklady z domácího, ale i blízkého zahraničního prostředí. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, zejména studentům marketingových a marketingových komunikačních oborů, tak širokému laickému publiku, které se zajímá o specifickou problematiku venkovní reklamy. Počet stran: 154 Autor: Masařová Klára Rok vydání: 2014 Publikování: KEY Publishing Já vím. EAN: 9788074182068 ISBN: 978-80-7418-206-8
Kniha Billboard součást outdoorové reklamy aneb Žijeme... Klára Masařová je dostupná v 10 obchodech a její cena se pohybuje mezi 217 Kč a 250 Kč.
Nejlepší cenu naleznete na srovnávači na tomto odkazu.